filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
The customer service is non existent Their web page that you are supposed to register to file a dispute on doesn't work at all There is no way of contacting anyone There is no way to get a return address to return product Wigs are poor quality - Ordered 2 synthetic...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear that you had some problems about your order, could you please let me know your order number at reviews@wigsbuy.com so that I could help you? Thank you.

1.2
I didn't like
  • What you see is not what you get
#1052573
Reply to reviews
I ordered a wig and received it this weekend. It looms nothing *** the photo advertised online. I hacecmade five attempts to reach them for a refund. I have not received a reply and i am giving them 72 hours yo respond or the nextvli e of communication will be my...
Read more
Sherekamn
Sherekamn

They have the wrong email on file. My email is shereka999@hotmail.com

Sherekamn
Sherekamn

My order number is 1059670

#1050866
Reply to reviews
I ordered a wig online from wigsbuy one day, the next day i proceeded to purchase another, however, i discovered that the first item i ordered i mistakenly ordered the wrong color. I then followed the procedure wigsbuy instructed to change, return or cancel orders...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear that you had some problems about your order, could you please let me know your order number at reviews@wigsbuy.com so that I could help you? Thank you.

1.0
#1046667
Reply to reviews

Wigsbuy Human Hair Wig Review

Wigsbuy
#1049267
1.7
While on their site I asked if wigs can ne returned. Ruby replied yes. Received wig, paid $274 and it's the wrong color. They then refused to refund my money. These people are scam artists and should be arrested! Do. Ot patronize this horrible company!
Comment Be first to start a discussion
Show

Wigsbuy Natural Wig Review

Wigsbuy
#1041695
1.0
No one will give me their mailing address
Comment Be first to start a discussion
Show

Wigsbuy Shipping Service Review

Wigsbuy
#1035790
1.7
Placed my order on 3/10/17, payment received same day. I called customer service about my shipment on 4/1, and received an email asking for one more week. Well today is 4/18/17 and the order hasn't shipped yet. DO NOT BUY FROM THEM!
Comment Be first to start a discussion
Show

Wigsbuy Synthetic Wig Review

Wigsbuy
#1034387
2.6
Thy sent me the wrong wig and the wig looks like it's going bald.tried calling to return it but number don't exist.there the worst complaint I ever dealt with.pist of ant the word for it.
Comment Be first to start a discussion
Show
My name is Martha Perez Contact: (786) 344-3024 Email: marthabequerperez59@gmail.com Date: 05/11/2017 I want to inform you on date 04/07/2017 I ordered and purchased to the WIGSBUY.com company online through Visa card and the item hasn't been shipped or delivered to...
Read more
Anonymous
wigsbuy

Dear Customer,Regarding your order, we have sent your email from reviews@wigsbuy.com. Please kindly check and reply back to us ASAP. Thank you. Wigsbuy Team

5.0
#1045722
Reply to reviews
you are so right ..this wig I ordered is a mop head, not even close to the color nor style I ordered, and the one I ordered was to part on the side this one parts in the middle,I ordered real hair and they sent me not a real hair wig,I payed 166.01 and to send it back...
Read more
1.0
I didn't like
  • Did not get what i ordered
  • No stars wigsbuy ripped me off
#1044407
Reply to reviews
The wig I bought was the wrong color, had no shape and was just plain "ugly". The return policy says you have 7 days to return. The phone number is not from the States so how can I call them. I emailed twice for a confirmation they said I needed to return it, not...
Read more
Anonymous
Linda

I agree -- this is a complete SCAM and RIPOFF!

1.3
I didn't like
  • Scam they are thieves
#1041078
Reply to reviews
I ordered a wig from Wigsbuy at least a month ago, and when I received it, it is way too big and looks NOTHING like what they show in the picture. I logged in to their chat services and told them about the problems with the wig. I was told that I needed to provide them...
Read more
Anonymous
Eunice

Hi,So sorry to hear that you had some problems about your order, could you please let me know your order number at reviews@wigsbuy.com so that I could help you? Thank you.

I didn't like
  • No refund for defected product
  • Lie about product
  • Length is wrong
#1040830
Reply to reviews
BEWARE!!! Ordered wig 3 weeks ago and called to check on wig and was informed that it will take about another 3 weeks because they were making the wig!!! When I ordered wig it said it would arrive within 2 weeks. When I asked to cancel rep said I could not. Not to...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear that you had some problems about your order. Could you please let me know your correct order number so that I could be able to help you? Any other question...

1.0
#1039587
Reply to reviews
They say they take returns, but they are in China and very rude on their Chat. So you spend over $200 and need to return items. They offer you some miniscule amount like $35 to just keep $150 worth of wigs you don't want. I spent WEEKS on email and their chat begging...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear that you had some problems about your order. Could you please let me know your correct order number so that I could be able to help you? Any other question...

1.3
I didn't like
  • Customer service
  • Company
  • Refund policy
#1039081
Reply to reviews
I've been able to resolve my issue that I had with the wig that I really liked but had an uneven amount of the small highlighted hair on both sides. Miss Daisy has kindly agreed to send me a refund so that a can have a local wig specialist fix the wig for me because I...
Read more
Anonymous
Cory Berton

I ordered two wigs from this company.I spend over,500.00 Canadain.I send one hair peice,backfor another,87.00.Wigsbuy is a company that is located in China,there hair pieces a...

4.2
I liked
  • Issue resolved
#1037128
Reply to reviews