Product: Wigsbuy Wig Clear all filters (0 of 313 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
DO NOT ORDER ANYTHING FROM WIGSBUY. THEY DO NOT STAND BY THEIR RETURN POLICY WHICH STATES THEY WILL REFUND IN FULL. MY ORDER TOOK 2 MONTHS TO RECEIVE. THE QUALITY OF THE WIGS WAS CHEAP AND DID NOT LOOK ANYTHING LIKE THE PHOTOS ON THEIR WEBSITE. WITHIN 3 DAYS OF...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear you had some problems with your order, could you please let me know your order number so that I could be able to check for you? You could also email us at ...

Product
Wigsbuy Wig
#1281292
Reply to reviews
The wigs is horrible they are not lace front wigs they not 100human hair at all they are synthetic wigs hand made poorly crafted wigs the website is copying photos from another website an portrayed like the real one its a scam an a rip off
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear you had some problems with your order, could you please let me know your order number so that I could be able to check for you? You could also email us at ...

Product
Wigsbuy Wig
#1262224
Reply to reviews
I purchased a wig from Wisbuy for $80 and received the wrong wig and color. I requested for a wavy ombre wig with black and gold. When I opened the packaged, I got a curly medium brown wig. I was so livid. I tried to call customer service, but the number was not found....
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer,So sorry to hear that you had some problems about your order.Could you please let me know your correct id number so that I could be able to help you?Any other qu...

Product
Wigsbuy Wig
#1262101
Reply to reviews
I ORDERED A WIG FROM WIGSBUY I HAD TO WAIT FOR MONTHS TO RECEIVED IT. WHEN IT CAME IT DIDNOT FIT IT WAS UGLY DIDNOT EVEN LOOK LIKE THE PICTURE ON THE WEBSITE. I PAID TO HAVE IT RETURNEDAND I DID A DISPUTE WITH MY CREDIT CARD COMPANY THEY PUT THE MONEY BACK INTO MY...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer,So sorry to hear that you had some problems about your order.Could you please let me know your correct id number so that I could be able to help you?Any other qu...

Product
Wigsbuy Wig
I didn't like
  • I did not like anything i feel like i am getting scamed
#1255406
Reply to reviews
Last week I received the wig I had bought from Wigsbuy. It took almost 3 weeks to get to my home, even with expedited shipping. I was so excited to get my wig because it appeared to be exactly what I was looking for. When it finally arrived, I was stunned! It was...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer,So sorry to hear that you had some problems about your order.Could you please let me know your correct id number so that I could be able to help you?Any other qu...

1.0
Product
Wigsbuy Wig
I liked
  • Wigs they showed
I didn't like
  • False advertising
  • Took 3 weeks to receive awful wig
  • Took 3 weeks to receive an awful wig
#1251553
Reply to reviews
The very small color squares that are shown are not correct and misrepresent the real color. I wanted a Medium Brown and chose 4/27, however when it arrived (finally) the color was more a copper color and very unnatural looking....WIG is what people would say if they...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer,So sorry to hear that you had some problems about your order.Could you please let me know your correct id number so that I could be able to help you?Any other qu...

3.8
Product
Wigsbuy Wig
I didn't like
  • Did not like service
  • Long wait time for delivery
  • No return address and no refund envelope for returns
#1234822
Reply to reviews
I have spent over 1k in wig orders with this company.I have purchased 7 wigs and received 3 and 2 of them were not the actual wig purchased based on the pictures and color! They will not provide an address to return the incorrect items and they have said they will...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear that you had some problems, could you please let me know your order number at reviews@wigsbuy.com so that I could be able to help you?Thank you.

1.0
Product
Wigsbuy Wig
#1207398
Reply to reviews
I have been in contact with Daisy about this where she confirmed it was not 100% real hair but still will not refund my $.I have now read so many bad reviews about your company and she wants me to order another one for $150 I would never do that from what I have read...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear that you had some problems, could you please let me know your order number at reviews@wigsbuy.com so that I could be able to help you?Thank you.

1.0
Product
Wigsbuy Wig
#1197856
Reply to reviews
Do not buy from the bad scam liar company. The wig was NOT real hair and is NOT the color it shows and they will not give me my $ back. Do NOT buy from them ever !!!!!!!!!!!!!!
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer,So sorry to hear that you had some problems about your order. Could you please let me know your correct id number so that I could be able to help you? Any other ...

1.0
Product
Wigsbuy Wig
#1197650
Reply to reviews
First of all, it's a piece of *** which includes a fake gold color and is very large even tho I ordered average and it is not the style a chose, I look like an obvious transgender even tho I'm not!I could have purchased a holloween wig for 5 bucks as opposed to 65...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi,So sorry to hear that you had some problems, could you please let me know your order number at reviews@wigsbuy.com so that I could be able to help you?Thank you.

Product
Wigsbuy Wig
#1185081
Reply to reviews